Emapa GeoMarketing
Emapa GeoMarketing to rozwiązanie stworzone z myślą o wszystkich firmach, dla których istotne jest sprawne zarządzanie informacją przestrzenną.
Analizy przestrzenne
Uwzględnienie aspektu przestrzennego (GIS), informacji statystycznych (GUS), możliwość ich wizualizacji i przedstawienia w klarownej, łatwo przyswajalnej postaci (mapy tematyczne) czyni z aplikacji Emapa GeoMarketing kompleksowe rozwiązanie pozwalające na dokładne analizy przestrzenne. Analizy przestrzenne zaś są nieodzownym elementem efektywnego zarządzania i optymalizacji wszelkich działań biznesowych, a szczególnie często wykorzystywane są przez naszych Klientów w celu optymalizacji sprzedaży, czy optymalizacji dystrybucji.
Mapy tematyczne
Emapa GeoMarketing umożliwia zobrazowanie wszystkich informacji dotyczących danej placówki w postaci wielkości i koloru ikon, czy wykresów. Otrzymujesz w ten sposób do ręki mapy tematyczne - niezastąpione narzędzie służące do analiz porównawczych. Dzięki wykresom kołowym lub słupkowym można błyskawicznie porównać kilka wartości liczbowych przypisanych do danego obiektu. Możliwość dynamicznej zmiany koloru wypełnienia oraz wielkości sygnatury pozwala łatwo zobrazować dwie wartości liczbowe, np. rozmiarem sygnatury - wielkość sprzedaży, a intensywnością koloru - liczbę reklamacji.
GIS i GUS
Połączenie systemu GIS (z ang. Geographic Information Systems, czyli narzędzia do zarządzania informacją przestrzenną) z informacjami społeczno-demograficznymi z GUS (np. zaludnienie, bezrobocie) pozwala jeszcze precyzyjniej analizować oraz planować działania biznesowe.
Import danych, automatyczne geokodowanie i aktualizacja
Dzięki modułowi importu danych możliwe jest automatyczne pobranie danych z dowolnie obszernego zbioru, bez konieczności ich przepisywania czy kopiowania. Daje to znaczną oszczędność czasu pracy i alokowanych środków. Geokodowanie to nanoszenie na mapę obiektów na podstawie danych adresowych. Zaawansowane algorytmy geokodowania umożliwiają szybką przestrzenną lokalizację obiektów. Zmiana w zewnętrznej, źródłowej bazie danych może być automatycznie uwzględniana w programie. Aktualizacja może być dokonywana automatycznie, przy każdym uruchamianiu programu, lub ręcznie, w dowolnym momencie w trakcie pracy.
Łatwe i szybkie wyszukiwanie
Dzięki filtrom przestrzennym szybko znajdziesz kilka najbliższych interesujących Cię obiektów. Możesz także wyszukać wszystkie obiekty w określonym promieniu lub obszarze. Dzięki aplikacji Emapa GeoMarketing zobaczysz zasięg działania swój i konkurencji. Łatwe w obsłudze choć bardzo zaawansowane sposoby filtrowania bazy pozwalają na dokładne wyselekcjonowanie tylko potrzebnych do analizy obiektów spełniających zadane parametry. Możliwe jest także zapisywanie filtrów i dowolne operowanie nimi przy tworzeniu nowych prezentacji.
Funkcje
import danych
Automatyczne pobieranie danych, bez konieczności ich przepisywania, czy kopiowania.
automatyczna aktualizacja
Aktualizacja może być dokonywana przy każdym uruchamianiu programu, lub ręcznie, w dowolnym momencie pracy.
mapy tematyczne
Niezastąpione narzędzie do analiz porównawczych
Przejrzysta prezentacja
Obiekty na mapie przedstawione za pomocą sygnatury o dowolnej wielkości i kolorze. Można wizualizować obiekty dowolnym logo.
Wielokąty i łamane
Możliwość rysowania linii i wielokątów. Wypełnieniem, kolorem i grubością obramowania można reprezentować wartości liczbowe przypisane do oddziałów.
Wyszukiwanie przestrzenne
Szukanie obiektów w określonym promieniu lub obszarze. Sprawdzanie zasięgu działania swojego i konkurencji.
Wyszukiwanie tekstowe
Zaawansowane filtrowanie pozwala na dokładne wyselekcjonowanie obiektów.
Skontaktuj się z nami
Emapa S.A.
al. Jerozolimskie 181B
02-222 Warszawa
Oddział w Łodzi
ul. Łąkowa 11
90-562 Łódź
tel./fax +48 42 633 92 79
biuro@emapa.pl
REGON: 472865527
NIP: 725-18-08-677
KRS: 0000489607
Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy
Kapitał opłacony: 100 000 zł
Kapitał zakładowy: 100 000 zł