Emapa Analiza Sprzedaży

Emapa Analiza Sprzedaży jest to rozwiązanie typu SaaS (Software as a Service), wyposażone w szczegółową mapę Polski, służące do wykonywania analiz przestrzennych na danych sprzedażowych Klienta oraz prezentowania ich wyników w postaci tabel lub kartogramów.

Przedmiotem analiz wykonywanych przy wykorzystaniu tej usługi mogą być dane pochodzące np. z paragonów sprzedaży lub innych źródeł zawierające informacje o sprzedanych produktach oraz umiejscowieniu klienta (np,.adres, kod pocztowy).

Usługa Emapa Analiza Sprzedaży zapewnia szereg wymiernych korzyści, w tym:

czytelne informacje sprzedażowe

Dzięki możliwościom Analizy Sprzedaży, Klient otrzymuje szereg przydatnych informacji biznesowych, zaprezentowanych w czytelny sposób na mapie m.in:

  • Dane dotyczące lokalizacji jego placówek
  • Podstawowe informacje na temat lokalizacji placówek konkurencji
  • Informacje na temat rozmieszczenia Klientów
  • Dane demograficzne opisujące potencjał danego obszaru

właściwe decyzje biznesowe

Rozwiązanie pomaga odpowiedzieć na następujące pytania:

  • Gdzie i ilu Klientów posiada firma?
  • Gdzie i jakie produkty cieszą się największym zainteresowaniem?
  • Jak określić grupę docelową do planowanych kampanii marketingowych?
  • Jak ukierunkować planowane kampanie marketingowe?

Łatwa obsługa

Brak konieczności instalacji jakiegokolwiek oprogramowania, wystarczy przeglądarka www i dostęp do Internetu.

Wieloplatformowość i multifunkcjonalność

Wszystkie cechy aplikacji dostępne jednocześnie dla wszystkich zalogowanych użytkowników z dowolnego miejsca i urządzenia.

aktualne mapy

Regularne aktualizacje danych mapowych, szybka reakcja na ewentualne błędy zgłaszana przez użytkowników.

Personalizacja usługi

Import i możliwość pracy na własnych bazach danych.

Intuicyjność obsługi

Użytkownicy mający styczność po raz pierwszy z rozwiązaniem Emapy, szybko opanują obsługę programu.

Customizacja oferty

Oferta może być idealnie dopasowana do potrzeb Klienta - prosty mechanizm wyboru funkcji produktu i łatwe jego rozszerzenie (przełączenie na inny pakiet funkcji).

Emapa Analiza Sprzedaży - możliwości

Emapa Analiza Sprzedaży umożliwia m.in.:

  • Tworzenie analiz opartych na danych sprzedażowych Klienta z wykorzystaniem informacji zawartej np. na paragonach,
  • Przedstawienie wyników analizy:
    • w formie kartogramów
    • w formie tabelarycznej,
  • Analizy z rozbiciem na sklepy, regiony, okresy oraz sektory, działy lub rodziny produktów,
  • Generowanie raportów bieżących z wybranego okresu dla określonych parametrów analizy
  • Generowanie raportów porównawczy dla dowolnie wybranych okresów,
  • Geokodowanie (umiejscowienie na mapie) placówek Klienta oraz placówek konkurencji (zawartych w bazie Emapy lub dostarczonych przez Klienta)
  • Wprowadzenie indywidualnej struktury produktowej Klienta,
  • Szczegółowe określenie danych wejściowych, na podstawie których dokonywana jest analiza min.:
    • Sklepu, którego dotyczy analiza
    • Klient indywidualny/fachowiec,
    • Sektora, działu lub rodziny produktów,
    • Zakresu czasowego (od…do…),
  • Analizę wartości bezwzględnych w odniesieniu do zdefiniowanych jednostek przestrzennych, dla wyznaczonego okresu z podziałem na:
    • Sprzedaż brutto (sumę wartości paragonów),
    • Średni koszyk (średnią wartość paragonu),
    • Liczbę transakcji (liczbę paragonów).
  • Eksport wyników prezentowanych na mapie wraz z legendą do pliku PDF,
  • Eksport wyników w postaci tabelarycznej do pliku xls,
  • Etykietowanie obszarów na mapie – ramka z informacjami na temat danego regionu,
  • Ustawienie automatycznego generowania raportów dla wybranych analiz,
  • Samodzielną definicję obszarów sprzedaży lub dystrybucji w oparciu  o regiony kodowe, realizowaną poprzez ich scalanie w większe obszary,
  • Wyświetlanie kilku warstw mapy np.:
    • Kartogram - generowany dla wybranych parametrów analizy oraz rodzajów raportów z uwzględnieniem Sprzedaży/Koszyka/Liczby transakcji,
    • Sklepy konkurencji,
    • Sklepy własne,
    • Billboardy własne,
    • Rejonów dystrybucji – warstwa wyświetlająca rejony dystrybucji gazetek z możliwością wygenerowania raportu przedstawiającego wpływ oddziaływania gazetki (akcji promocyjnej) na wielkość sprzedaży.

Wykorzystując naszą technologię mapową możemy budować dowolne rozwiązania z funkcjonalnością spełniającą indywidualne potrzeby Klienta

 

Image

Image

Skontaktuj się z nami





    Moja branża to:
    Chcę:



    Wyrażam zgodę na:

    przetwarzanie moich danych osobowych w postaci adresu e-mail i numeru telefonu w celu marketingu produktów i usług oferowanych przez Emapa S.A. oraz wysyłania informacji handlowych dotyczących tych produktów i usług.

    otrzymywanie od Emapa S.A. z siedzibą w Warszawie (02-222), Al. Jerozolimskie 181B informacji handlowych drogą elektroniczną, zgodnie z ustawą z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

    używanie przez Emape S.A. z siedzibą w Warszawie (02-222), Al. Jerozolimskie 181B, telekomunikacyjnych urządzeń końcowych, których jestem użytkownikiem, dla celów marketingu bezpośredniego (zgodnie z art.172 ustawy z dnia 16.07.2004 r. Prawo telekomunikacyjne).

    * - pole wymagane


    Administratorem Twoich danych osobowych będzie Emapa S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Jerozolimskie 181B,e-mail: prywatnosc@emapa.pl. więcej >

    Image

    Emapa S.A.

    al. Jerozolimskie 181B
    02-222 Warszawa

    Oddział w Łodzi
    ul. Łąkowa 11
    90-562 Łódź

    tel./fax +48 42 633 92 79
    biuro@emapa.pl

    REGON: 472865527
    NIP: 725-18-08-677
    KRS: 0000489607
    Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy
    Kapitał opłacony: 100 000 zł
    Kapitał zakładowy: 100 000 zł